duminică, 30 octombrie 2011

MAC Mineralize Blush: Gleeful si Gentle

Aceste doua nuante sunt singurele mineralize blush-uri pe care le posed insa sunt foarte incantata de ele.Sper ca pe viitor sa-mi mai achizitionez si altele.


O sa incep cu nuanta Gleeful.Este un roz sclipicios cu subtonuri de piersica desi cand te uita in cutie pare o nuanta de piersica inchisa...chiar spre un maro deschis.
in poze pare mult mai intensa culoarea


Nuanta Gentle in cutie pare rosu cu galben:)).Imi cer scuze pentru poze insa am scapat cutia si blush-ul s-a spart...asta e...il folosim si asa.Pe ten nuanta pare un rosu coral cu subtonuri de galben la fel de sclipicios ca si primul.


Ambele blush-uri sunt foarte pigmentate,e nevoie de putin produs pentru a-si face simtita prezenta,se amesteca foarte bine, iar nuanta se poate construi in functie de preferinte.Particulele de sclipici din compozitie sunt fine,nu au un aspect nenatural.Rezista destul de bine pe ten,seara la demachiere inca se transfera nuanta pe discul demachiant,asta in ciuda faptului ca am tenul gras si nu prea imi rezista nimic in general.
stanga Gleeful       dreapta Gentle


Nu am sesizat ca mi-ar accentua porii dilatati,lucru care se intampla cu blush-urile shimmery iar aspectul general este natural si fresh desi au suficiente particule sclipicioase.

Pentru mine sunt de un 5 stele din 5,le am de anul trecut si nu par sa se consume prea repede (intr-adevar mai am si alte blush-uri pe care le alternez).Pretul in magazin nu stiu cat este,eu le-am luat de la o tipa de pe net.

Cam atat pentru astazi,va pup si va doresc o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu