luni, 24 octombrie 2011

Review : Sleek pout polish

 In atentie intra Raspberry Rhapsody si Electro Peach,mai am doua Pink Cadillac si Powder Pink pe care insa nu le-am deschis pentru moment.

Ce-mi place:
-culoarea este foarte draguta,pe buze raspberry este un lila deschis,iar electro peach este o piersica dar care bate putin spre rosu,
-dupa fiecare aplicare lasa o culoare discreta pe buze,cu cat reaplici cu atat e mai evidenta;bineinteles ca nu ajunge la intensitatea unui ruj dar pentru cat de putin ma dau eu cu ruj e cat de cat ok
-senzatia pe buze este confortabila,nu sunt lipicioase
-nu ma deranjeaza cu nimic faptul ca produsul este intr-un recipient din care trebuie sa aplici cu degetul (I'm not a germ freak),eu nici macar asta nu fac ci imi tapotez buzele cu produs direct din cutiuta.
-cutiutele respective mi-au luat ochii cu design-ul lor...sunt atat de dragute!!!

Ce nu-mi place:
-nu hidrateaza suficient,mi-as fi dorit sa imi faca buzele mai moi, dar nu reuseste din start s-o faca.
-are un gust oribil DOAR raspberry rhapsody ceea ce este foarte ciudat,cum de unul are un gust oribil si celalalt nu,motiv pentru care raspberry nu voi mai recumpara (poate sunt subiectiva dar daca am patit-o cu unul ma astept si la restul sa fie tot asa).

Cateva poze cu nuantele






 Una peste alta imi plac produsele,pretul mi se pare cat de cat ok...desi la ce gust are raspberry-ul pretul nu mi se mai pare ok As recumpara electro peach insa mai avand doua astept sa le testez si pe alea...si nu cred ca va mai fi nevoie de recumparat pentru ca ma vor tine suficient timp.

 Sper ca a fost de ajutor parerea mea, astept cat mai multe feed-back-uri de la voi si multe intrebari:))

  V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu