vineri, 28 octombrie 2011

Review: L'oreal Studio Secrets smoothing resurfacing primer

Azi am sa va povestesc despre acest primer de la L'oreal si la sfarsit am sa va arat si cateva poze.
Pretul de achizitie a fost de 30 de lei,luat de pe un blog pentru ca in magazin este ceva mai scump.Am auzit de el de pe youtube,unde cam toata lumea il lauda.
Pentru ca nu am dat de un primer bun pana acum am zis sa-l incerc,mai ales ca nu mi s-a parut scump.
De ce mi-a captat el atentia si nu alte primere?  Pentru faptul ca promite un aspect mat si omogen al tenului (eu avand tenul gras), si nu in ultimul rand pentru pret.Am vrut la un moment dat sa incerc primer-ul de la elf insa am observat ca lumea era destul de nemultumita de faptul ca era o cantitate prea mica de produs.Acesta in schimb pare sa tina o perioada mare de timp pentru ca nu e nevoie decat de o cantitate mica pentru toata fata.

Ce spune site-ul oficial despre el:

Discover the secret to perfect skin texture.
Introducing Studio Secret Professional Magic Perfecting Base for instant smoothing results. Get the perfect skin texture, instantly and all day. The silky, lightweight formula glides onto skin and minimizes the look of pores and fine lines. Skin looks and feels smoothed and resurfaced.
The result - a unified matte finish that's flawless.
Suitable for all skin types.
The formula is 100% oil - and fragance-free, non-comedogenic and non-acnegenic. Dermatologist tested.

Cum spun ei sa-l aplici:

Used alone or under foundation, this primer gives you a flawless complexion. The application is easy, pleasant and fast.
Step 1: Apply Smoothing Resurfacing Primer on shadowy areas, like under the eye, and the least smooth areas: the forehead, sides of the nostrils and around the mouth to prevent lipstick from running.
Step 2: Apply in little dabs, always smoothing the primer from the inside to the outside of the face (to avoid any tide-marks on the edges of the face).


Ce parere am eu:

E intr-adevar nevoie de o cantitate mica de produs si se intinde foarte bine,lasandu-ti fata foarte fina la atingere numai buna de intins fondul de ten.
Cel mai mult imi place ca matifiaza instant fata,dar nu in asa hai incat sa para ciudat ci suficient incat sa poata fi purtat si de unul singura fara fond de ten,bineinteles daca tenul ti-o permite.Daca insa ai puncte negre,pori dilatati sau riduri le va acoperi in mica masura,cel putin mie nu-mi acopera porii care sunt destul de mari .Cu toate acestea lasa un film pe ten care ajuta ca fondul de ten sa nu patrunda in toti porii si in toate ridurile,prin asta dandu-le un aspect mult mai uniform,mai neted.
Per ansamblu ofera tenului o textura mai uniforma,aplicarea fondului de ten este mult usurata si ma ajuta mult si in perioadele in care am tenul foarte uscat si plin de coji (si asta din cauza elastomerilor din compozitie).Acum trec printr-o perioada de acest gen pentru ca am facut prostia sa folosesc prea intens un toner cu acid glicolic care mi-a uscat fara ingrozitor si mi-a si iritat-o.Pe langa astea doua sebumul este la fel de intens asa ca acum am fata uscata,rosie si grasa...absolut oribil.
Acestea fiind spune eu una sunt foarte multumita de acest produs,raportul calitate pret mi se pare extraordinar iar faptul ca se consuma greu este un mare plus.
Acum va las cu pozele:
culoarea in cutie este un alb cu tenta subtila de piersica
textura este undeva intre gel si mousse
odata intins pe piele este complet transparent
am incercat sa arat ca matifiaza pielea destul de bine.In partea din stanga este intins primerul,dupa cum se vede nu exista luciu deloc in acea zona
Sper ca v-a placut gargara mea!
Astept intrebari vis-a-vis de produs si nu numai!
Have a nice day!

Un comentariu: