miercuri, 26 octombrie 2011

BIG NO Review : dr.Brandt pores no more vacuum cleaner

Acesta este produsul despre care am sa vorbesc astazi :

  cu aceste instructiuni de utilizare:


Produsul este destinat punctelor negre(cica) si este pentru o piele grasa sau mixta.
Incep prin a spune ca eu am tenul gras si deshidratat(cu greu am acccepat acest "diagnostic" eu tot timpul spunand ca am tenul mixt) iar problema cea mai mare o reprezinta punctele negre care se afla la discretia lor pe frunte nas pometi barbie etc.De aici evident pleaca si marea problema a porilor dilatati in aceleasi zone.
Pentru ca ma lupt cu problema punctelor negre de mai bine de 10 ani,am incercat tot ce mi-a trecut prin mana si orice produs despre care am auzit,ajungand sa platesc sume generoase pe aceste produse printre care si cel in cauza.
Masca am luat-o din Sephora si m-a costat o caruta de bani(vreo 200 de lei) dar in disperare de cauza am zis ca poate merita,auzind multe lucruri bune despre aceasta firma.
Evident mi-am luat o mare teapa!Pentru mine nu a facut absolut nimic,decat senzatia de ceva mai curat dupa ce dai masca jos,senzatie pe care o ai cam dupa orice alta masca pe care o lasi 20 de minute pe fata.
Am ales sa vorbesc depre produs dupa ce l-am folosit pe tot...sa nu ma intelegeti gresit...l-am folosit de doua ori pe saptamana...nu sporadic...fix cum trebuia folosit...si degeaba.
Intr-adevar porii mei sunt foarte adanci si plini de sebum, nu ma asteptam sa raman intr-o saptamana fara nimic pe nas...dar la pretul asta nici macar efect placebo nu a avut...ceea ce pentru mine a fost tragic avand in vedere suma data.
Concluzie:NU voi mai recumpara niciodata acest produs...voi prefera sa ma spal cu tarate(mi se pare mult mai eficient decat porcaria asta).
O sa mai urmeze un review pentru un produs din aceeasi gama tot la capitolul BIG NO si unul la un produs BIG YES (uimitor dar... da am si un produs pe care il consider Holly Grail din aceeasi gama).

Sa aveti o zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu