sâmbătă, 29 octombrie 2011

BIG YES Review: SKIN79 SUPER PLUS Beblesh Balm TRIPLE FUNCTIONS

Lung titlu :))...dar daca asta este denumirea produsului ne conformam:))

Inainte de a povesti  despre  aceasta BB cream si despre cat de mult imi place trebuie sa fac o precizare.

Nu sunt adepta fondurilor de ten cu acoperire mare,cu efect de masca,sau pe care sa le simt inconfortabil pe ten si care sa se vada de la o posta pe fata mea...este strict preferinta mea si nu ma deranjeaza cu nimic daca altcineva prefera altceva.

Dupa documentari intense pe net,bloguri,youtube,etc am ajuns sa-mi doresc un fond de ten hiper-laudat peste tot. Probabil sunt printre foarte putinele persoane care dupa ce l-am achizitionat, nu suporta Revlon Colorstay.Nu spun ca acoperirea nu era ok...insa imi simteam fata ingrozitor de incarcata...parca imi dadusem cu bidineaua pe ea...motiv pentru care dupa cateva utilizari l-am vandut.

Tot in acest mod am dat si peste celebrele BB creams.Nu o sa intru in detalii despre cum au aparut,decat daca e cineva interesat in mod deosebit(desi gasiti aceste informatii garla pe net).Cert este ca nebunia cu ele a aparut in Asia, in urma cu cativa ani si s-a extins pe intreg mapamond.

Brusc mi-a starnit interesul acest produs din cauza a ceea ce promitea: nu este un fond de ten ci un produs de ingrijire cu un grad de acoperire mai mare decat al unui tinted moisturizer.Mi-a sunat foarte bine acest lucru asa ca am dat o raita pe ebay(dupa multa documentare) si mi-am comandat acest produs:

Descrierea suna asa:


-tripla actiune: adenozina si arbutinul din compozitie au eficienta in albirea tenului(depigmentare cu sens de diminuare a urmelor lasate de acnee soare,etc) ,imbunatatirea aspectului ridurilor,cresterea elasticitatii si a luminozitatii sale;
-printre putinele produse care au efect de protectie atat impotriva razelor UVA cat si UVB(Ambele distrug atat fibrele de colagen din piele cat si vitamina A de la acest nivel,ce duc la imbatranirea prematura.UVA-urile penetreaza adanc in piele fara a produce arsuri insa cu producerea unor forme de cancer,iar UVB-urile produc arsurile si  anumite forme de cancer),SPF-ul este de 25;
-osmopurul din compozitie protejeaza pielea de factorii nocivi din mediu;
-are efect hidratant;
-este destinata unui ten mixt sau gras si ajuta la controlul sebumului;
-dupa o folosite indelungata imbunatateste aspectul general al tenului.

Dupa o perioada de o luna de cand am folosit-o pot spune ca:

-are acoperirea perfecta pentru mine,chiar da senzatia de second skin,nu se vede pe ten,intra perfect  in piele;
-este indicat sa o fixezi totusi cu o pudra caci altfel se duce dupa cateva ore de pe ten mai ales la cei cu ten gras ca mine;
-poate controla sebumul relativ bine pentru cateva ore,insa la un moment dat spre sfarsitul zilei eu tot am nasul shiny(nu am dat de nici un produs care sa-mi stopeze sebumul de pe nas);
-este nevoie de putin produs pentru toata fata si este buildable,fara a incarca tenul sau a schimba aspectul;
-se amesteca foarte usor,are consistenta unei creme si tot atat de usor intra in piele insa are o senzatie de lipicios dupa ce intra complet(senzatie care trece dupa aplicarea pudrei);
- nu am avut nici o reactie de la produs (rar am...si asta se manifecta prin blocarea porilor nu aparitia de cosuri sau iritatii);
-acopera partial roseata,iar la tenul uscat si cu coji acestea tot se vor observa...nu la fel de tare ca la un fond de ten insa;
-momentan nu am observat vreo imbunatatire a tenului,sau vreo diminuare a ridurilor(aceste efecte chiar nu cred ca le va avea..dar ma rog...inca mai sper:));

Alte informatii utile:

-nu este valabila decat intr-o nuanta si aceea este deschisa,(asiaticele au tenul de "portelan").Pentru multe persoane poate fi un mare dezavantaj,aici eu am noroc.Precizez ca eu am nuanta fair ce corespunde unui NC 15 sau 20 de la MAC si Buff de la Revlon Colorstay;
-daca aveti tenul uscat e bine sa hidratati sanatos tenul inainte,iar daca aveti tenul gras e bine sa folositi minimum de produse de ingrijire inainte de a aplica BB cream pentru a nu creste sansele de a secreta tenul mai mult sebum sau destinate tinerii sub control al acestuia;
-initail are o nuanta gri(cu subtonuri de roz),care poate arata infricosator initial...insa in maximul 15 min se oxideaza si se adapteaza tenului(cel putin in cazul meu);
-se poate folosi fara probleme si sub fondul de ten.

Pentru mine in acest moment este produsul ideal: are acoperire buna,nu incarca tenul,uniformizeaza bine,imi acopera destul de bine si porii dilatati(nu-i scoate in evidenta deloc) iar culoarea mi se potriveste.

Acum va las cu niste poze:
in poza mana mea e mai mult rosie...asta e din cauza aparatului si a luminii..
are un aspect dewy

sper ca se vede gradul de acoperire...care este peste cel al unei creme nuantatoare

Sper ca v-am putut furniza cateva informatii despre produs,voi mai face niste review-uri si la alte doua BB creams si sper ca si o comparatie ulterior.
Pana atunci va pup si astept cu interes sa fiu citita:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu