marți, 28 august 2012

Tenul meu

  Pentru a nu mai sta la fiecare recenzie sa explic ce fel de ten am, am preferat sa ii acord cateva randuri complet separat.
  Asadar tenul meu este;
- alb cu subtonuri galbene (exceptand vara cand si fara sa vreau ma bronzez);
-in momentul de fata extrem de sensibil si datorita tratamentului cu Retin A pe care il urmez;
-gras cu pori dilatati pe tot tenul dar zonele problematice sunt pometii,nasul si fruntea;
-punctele negre sunt o mare problema cu precadere in zona T(sunt prezente si in rest dar sunt mai putine pe cm2);
-in ceea ce priveste acneea este putin ciudat in sensul ca nu am avut o perioada cand sa fie exagerata(pubertate,perioada aceea a lunii,etc),insa e tot timpul prezenta intr-o mica sau mai mare masura...ceea ce ma face sa cred ca de vina sunt eu,probabil nu o ingrijesc destul de bine;
-nu am probleme cu produsele de ingrijire,machiaj,ciocolata etc...motiv pentru care in blog nu voi insista cu ingredientele produselor(decat daca doreste cineva informatii in plus), nu prea ma intereseaza animal testing,vegan,no paraben,etc dar,repet ...va exista lista cu ingrediente pentru cine este interesat de acest aspect;
-deshidratat deoarece stau prost la capitolul hidratare interna iar la hidratare externa...am ajuns la concluzia ca imi fac mai mulr rau decat bine cremele hidratante.De ce?Pentru ca nu am gasit crema hidratanta cu sau fara agenti de matifiere care sa nu-mi produca exces de sebum...cel mai bine imi merge in ordinea urmatoare: fara nimic,cu apa termala sau orice apa hidratanta(MAC Fix +,Laura Mercier Hidrating Water,etc)sau cu emulsie si cam atat.

  Pentru ca nu-mi dau seama daca am uitat sau nu ceva ma opresc aici insa nu inainte de a specifica dorintele mele pentru acest blog : cat mai multe recenzii,cat mai multe produse incercate in special din randul celor asiatice,pentru care am facut deja o pasiune.

  Va astept cu drag!
  D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu