joi, 27 octombrie 2011

Mario Badescu Kiwi face scrub

Peste tot in blogosfera sau pe youtube auzi cat de minunate sunt produsele Mario Badescu si cat de des sunt folosite de vedetele din intreaga lume.
Tot citind si auzind atat de intens de ele m-am hotarat sa-mi achizitionez si eu cateva produse din gama antiacneica si pe langa ele am primit si niste mostre.

Printre aceste mostre se numara si kiwi face scrub,care arata asa:

Dupa cum se vede este ca o crema cu cateva seminte de kiwi ici si colo.Sunt singurele particule abrazive din conpozitia scrub-ului.
De intins se intinde asa:
Voua cum vi se pare in aceasta poza?
Mie una mi s-a parut cel mai inutil scrub pe care l-am avut vreodata,cele cateva seminte de kiwi nu numai ca nu-ti asigura o exfoliere de nici un fel dar mai trebuie sa stai sa le "pescuiesti" ca sa le simti pe fata.Am avut exfoliante mai bune de la Oriflame decat acesta (si sa nu comparam preturile).
Nu am cel mai sensibil ten posibil dar nu cred ca poate fi folosit de cineva  pe post de exfoliant,eventual pe post de cleanser usor.
Sincer...sunt putin descumpanita ca cei de la Mario Badescu pot face un produs atat de prost in opinia mea....efectiv nu am ce face cu el....doar sa-l arunc la gunoi.
A big NO pentru acest produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu