duminică, 16 septembrie 2012

Sally Hansen instant cuticle remover

De cand ma stiu am avut probleme cu cuticulele si am fost nevoita totdeauna sa le tai,ca sa arate cat de cat decent.Odata cu taiatul lor mai mereu imi dadeam sangele la cel putin doua degete.

Dupa cautari indelungate si o groaza de recenzii citite am decis sa-mi iau sally hansen instant cuticle remover.Si a meritat.

Consistenta de gel o face foarte usor de aplicat fara sa se scurga, iar efectul este cel scris pe cutie...in 15 sec se inmoaie si cu un betigas le poti impinge fara probleme si indeparta la fel de usor pentru ca pielea moarta efectiv se desprinde.
Produsul e indicat sa nu fie lasat mai mult de un minut (durata maxima in caz de calus/bataturi) pentru ca poate fragiliza unghia.Eu am patit-o: unghia incepuse sa se exfolieze usor si asta pentru ca o lasasem peste un minut.
Recunosc ca am folosit produsul si altfel...probabil ca imi veti spune ca nu sunt sanatoasa si ca-mi fac rau...dar mie mi-a mers foarte bine.Din cauza tratamentului cu Retin A pielea mi se descuameaza destul de tare,motiv pentru care am incercat produsul pe zonele descuamate.Am pus putin produs,am lasat vreo 30 de secunde si cu un prosop umezit am frecat usor zonele respective...si pa-pa piele moarta,fara sa ma inrosesc ,sa ma usture sau altceva.
Produsul mi se pare mai mult decat bun,desi nu e cel mai ieftin(65 de lei de pe e-bay cu transport inclus).Am inteles ca exista produse la fel de bune fara riscul exfolierii unghiei(un produs de la Orly parca).
Pana sa gasesc ceva mai bun,am sa-l folosesc cu placere pe acesta si cel mai probabil il voi recumpara.Pacat ca nu se gaseste si la noi.

Nota 9( si asta pentru ca trebuie sa ai grija sa nu-l lasi peste un minut sa actioneze).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu