sâmbătă, 1 septembrie 2012

DHC cleansing oil

De luni bune ma tot uit la filmulete pe youtube.Asa am descoperit varianta de curatare cu ulei.In general nu sunt reticenta la noutati,motiv pentru care am inceput sa ma uit la recenzii  despre cleansing oil.Si am ajuns pana la urma la DHC cleansing oil.

Cam toate produsele de curatare,hidratare,make-up mi le achizitionez de pe ebay...sunt mult mai ieftine in comparatie cu magazine gen sephora.

Chiar daca am tenul combinat spre gras(depinde de anotimp) nu am avut pana acum experiente negative cu uleiurile demachiante,nici chiar cu cele ce contin ulei mineral.(sau poate nu am facut eu asociatiile corecte).
Acest ulei are in mare parte ingrediente naturare, majoritatea compozitiei fiind data de uleiul de masline.


Ce spune producatorul:

"Try this amazing cleanser and you’ll see why it’s our most popular product worldwide. Dirt, excess oil, makeup—even waterproof mascara—and other pore-cloggers dissolve easily, leaving your face a grime-free zone that is soft to the touch. Its unique water-soluble formula rinses completely, so you’ll never see a greasy residue. Olive oil and vitamin E help ensure you won’t see dryness either". 

Ingredientele sunt:

" olea europaea (olive) fruit oil, caprylic/capric triglyceride, sorbeth-30 tetraoleate, pentylene glycol, phenoxyethanol, tocopherol, stearyl glycyrrhetinate, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil".


Cum se foloseste si cum il folosesc?In primul rand fata si palmele trebuie sa fie uscate.Pun o pompa- doua(in functie de cat machiaj am) in palme si aplic pe fata masand bine pana vad ca incepe machiajul sa se imbine cu uleiul si mi se intinde pe toata fata:)))Apoi imi spal mainile  si li le scutur de apa si cu mainile umezite imi masez fata pana se emulsioneaza uleiul si se transforma intr-un lichid laptos:


Daca mai simt ca mai e nevoie mai adaug cateva picaturi de apa sa se emulsioneze bine,dupa care imi curat bine fata cu apa din abundenta.

La final imi place ca nu raman cu nici un film gras pe fata,fara urma de machiaj vizibil (poate doar putin pe unde incepe linia parului-insa aproape intotdeuna folosesc o manusa din microfibra sau un demachiant obisnuit dupa si imi curata si ultimele reziduuri) si cel mai important fata nu ma strange,nu o simt deloc uscata.Pentru mine asta e un plus.

Ca si consistenta uleiul e cel mai gros din cele intalnite pana acum,putin mai greu de intins,trebuie sa-l muncesti putin.

Un mare DAR apare cand vine vorba de miros...Eu nu sunt o persoana care sa aiba probleme cu mirosurile in general,mai ales cand ai un bebe te obisnuiesti:))).Insa uleiul asta in prima faza mi s-a parut ca mirosea INGROZITOR..Cand l-am inceput imi terminasem uleiul anterior(o sticluta travel size de Shu Uemura Clarifying Oil) care mirosea demential, poate de aici si discrepanta creata...am trecut de la unul care mirosea foarte bine la unul care mirosea ingrozitor...cu mana pe inima primele doua zile imi venea sa vomit de fiecare data cand il foloseam.Cu timpul insa am ajuns sa-l folosesc fara probleme,fara sa ma mai deranjeze mirosul.

Parerea mea despre el? Produsul e ok,mai ales datorita ingredintelor si performantei. Pentru persoanele care nu tolereaza uleiul mineral sau parabenii si alte substante de genul asta,cred ca e alegerea potrivita...dar fiind faptul ca sunt putine uleiuri demachiante care sa nu aiba ulei mineral(ex:Shu Uemura are) sau care sa fie pe faza de ingrediente naturale (ex:Boscia make-up break-up cool cleansing oil,Origins Clean Energy Cleansing Oil,etc).

Nota 8



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu