miercuri, 5 septembrie 2012

Laura Mercier light purifying oil

In ultimul timp am facut o pasiune/obsesie pentru uleiurile demachiante.Auzind de Laura Mercier ca are produse de make-up si ingrijire foarte bune, m-am gandit sa incerc uleiul demachiant.
Stiu ca preturile sunt exagerate la aceste produse,pe site uleiul este undeva la 40$,insa l-am gasit la 20$ pe e-bay si l-am luat.Am mai achizitionat si hydrating water din aceeasi gama tot la 20$.(doua produse la pret de unul..parca suna mai ok).
Despre hydrating water o sa vorbesc in alt post.


Revenind la ulei...recunosc ca mi l-am dorit foarte mult si din cauza ambalajului care mi se pare foarte simplu si elegant.Evident nu e facut sa pleci in concediu cu el,e destul de incomod. Probabil s-a plans foarte multa lume de lipsa de comoditate a folosirii ambalajului si l-au schimbat(au schimbat si denumirea in purifying cleansing oil)
se specifica direct pe sticla modul de folosire


Ce spune producatorul:

This gentle cleanser deeply cleanses, removing all makeup and impurities and leaves skin petal soft and dewy.

  • Created to clean normal to dry skin
  • Superbly removes dirt, sebum and makeup including long lasting makeup and water-proof mascara
  • Gently removes impurities and provides a deep clean without stripping the skin
  • Replenishes essential emollients needed to maintain the skin's lipid barrier
  • Dermatologically and allergy tested to minimize the risk of allergy and irritation
  • Fragrance free
  • For all skin types
Ingrediente:
Paraffinum Liquidium (Mineral Oil), Isopropyl Myristate, C12-15 Alkyl Benzoate, PEG-20 Glyceryl Triisostearate, Dicaprylyl Carbonate, Artemia Extract, Polyquaternium-51, Camellia SInensis Leaf Powder, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, PEG-6 Diisostearate, Ethyl Oleate, Glycerin, Butylene Glycol, Maris Aqua (Sea Water), Aqua (Water).

Da, are ulei mineral din plin,insa eu una nu am probleme cu el.

Ce parere am eu:

Produsul in sine are cea mai apoase textura din tot ce am incercat pana acum in materie de uleiuri.Din cauza asta poate fi extrem de incomod pentru ca iti aluneca printre degete,iti cade in chiuveta,daca pui prea mult poate ajunge si pe haine sau pe jos,lucru destul de neplacut.

Calitati:
-e nevoie de 2-3 pompite pentru a acoperi toata fata ceea ce nu e mult;
-mirosul e cat de cat ok,nu e puternic(parca miroase insa a ceva de plastic sau de cauciuc..nu-mi dau seama sigur)
-se consuma greu,

Defecte:
-dupa ce l-am aplicat si am vrut sa-l emulsionez....surpriza...nu prea vrea sa se emulsioneze.Chiar daca am incercat produsul si cu machiaj mai mult sau mai putin tot nu emulsioneaza bine.La sfarsit raman cu un film gras pe fata si trebuie neaparat sa folosesc  un alt demachiant ca sa pot lua si uleiul ramas.
-nu curata bine fata: punct.,Daca folosesc un prosop din microfibra imediat dupa,raman urme de fond de ten si rimel pe el(lucru care nu mi s-a intamplat nici cu DHC si nici cu Shu Uemura).

M-a mirat ca nu poate curata urmele de rimel din doua motive:
1.intotdeauna inainte de demachere eu imi umezesc degetele si imi frec usor genele,incercand sa scot tot rimelul de pe ele si asta pentru ca nu suport sa-mi frec ochii cu discurile demachiante(mi se inrosesc destul de tare ochii si imi imbatranesc si mai repede zona respectiva din cauza inflamatiei zilnice)
2.pentru ca niciodata nu folosesc rimel rezistent la apa.

Nu-mi poate curata bine fata nici dimineata cand desi sunt complet fara machiaj,sebumul este prezent mai ales pe frunte si trebuie sa folosesc si toner dupa.
Per total pentru demachiere mi se pare un ulei foarte prost,iar pretul nu justifica calitatea nici pe departe.

In incercarea de a-l folosi cumva,ca nu vreau sa-l arunc dupa ce am dat atatia bani pe el(si asta nu fara putina curea stransa) am descoperit o varianta foarte buna.
Tot citind despre uleiuri demachiante am gasit ca iti poti curata foarte bine pensulele cu ele.Zis si facut.Chiar daca am senzatia ca si pe parul pensulelor ramane un film gras, sunt multumita de rezultat.Le curata bine fara sa le usuce.
Macar sunt multumita ca am gasit o intrebuintare produsului fara sa zic ca am dat banii pe fereastra.Mai ales ca ma va tine suficient timp pentru ca se foloseste putin produs.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu