sâmbătă, 1 septembrie 2012

Dr.Brandt Pores no more Pore refiner

Nu mai tin minte ce mi-a venit sa cumpar acest produs insa stiu ca-l cumparasem din Sephora si a fost o caruta de bani.
Deabea dupa ce l-am cumparat am inceput sa ma documentez despre el,lucru pe care in general il fac invers:informatiile intai si produsul dupa.
Avand tenul gras am tot cautat un produs care sa-mi tina sub control sebumul,dar nu o ora ci daca s-ar putea intreaga zi(sau macar aproape...)

Si de aici incepe povestea cu acest minutat produs (si ramane la fel de minutat in ciuda pretului).


Cand scoti produsul, are textura de spuma densa,este pigmentat (are o nuanta bej dar care la aplicare dispare/se adapteaza perfect tenului) si foarte usor de intins pe piele.Senzatia este foarte placuta,de la spuma ajunge sa aiba o textura pudrata care matifiaza foarte bine tenul si acopera bine porii dilatati,chiar si ridurile fine de sub ochi si de pe frunte.

Atentie celor ce au tenul sensibil la produsele pe baza de siliconi pentru ca acesta contine.Mie una imi merg foarte bine produsele ce contin orice derivat de silicon,nu-mi incarca porii,pielea imi respira si previn deshidratarea tenului(asta fiind una din proprietatile lor).Ba unde mai gasesti ca pot vindeca si acneea...dar asta intr-un alt post.

Revenind la produs...tenul ramane catifelat la atingere dupa aplicare,iar fondul de ten se intinde mult mai bine.
In ceea ce priveste matifirea...cand folosesc produsul asta nu mai am nevoie sa folosesc foite absorbante sau sa mai reaplic pudra in cursul zilei.Si fondul de ten pare sa reziste mai mult fara sa se topeasca ca de obicei.

Nu cred ca este potrivit persoanelor cu ten uscat sau normal datoritatexturii pudrate in care se transforma. In acest moment eu il am uscat si plin de coji si nu pare sa nu faca fata: cojitele sunt accentuate iar fondul de ten le accentueaza aspectul si mai mult.

Am mai facut un review unui produs similar: L'oreal studio secrets smoothing resurfacing primer care pretinde cam acelasi lucru si chiar daca da aceeasi senzatie de piele catifelata si poate acoperi porii destul de bine,pore refiner este net superior.Porii sunt mult diminuati iar capacitatea de matifiere este maxima si durabila.
Ca si concluzie este un produs foarte bun mai ales pentru persoanele cu pori dilatati,riduri fine,textura neuniforma dar si celor ce nu vor sa foloseasca fond de ten ci vor un produs ce le poate oferi un ten mai polisat,mai uniform.

Nota 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu