marți, 28 august 2012

Missha Perfect Cover BB Cream

Nu mai intru in specificatiile producatorului ca sunt peste tot pe net.Ce contine Dumnezeu stie ca este scris in ....nici asta nu stiu...o sa-mi dau cu presupusul si o sa zic ca in coreana.

Nuanta pe care o am este 21(light beige)..perfecta pentru mine.
Textura este cremoasa,usoara,intra repede si bine in piele,fara senzatia de lipicios.


Mirosul nu este unul puternic,pe mine una nu ma deranjeaza decat rar mirosurile asa ca din acest punct de vedere nu pot avea o parere obiectiva.
fara blit

Acoperirea este una spre medie(asta in comparatie cu Revlon ColorStay) dar se poate lucra pana la o acoperire si mai buna cu doua straturi.
cu blit
Controlul sebumului este destul de mic,cred ca dupa maximum doua ore incep sa lucesc si trebuie sa folosesc o foita matifianta.
In teorie se spune ca orice BB cream trebuie setata cu o pudra.Din punctul meu de vedere depinde si de finish-ul pe care il doresti,vrei mat aplici pudra,vrei satinat fie lasi asa fie aplici o pudra cu putin sclipici.
Rezistenta pe ten e ok,nu pot spune cate ore pentru ca avand tenul gras cam toate produsele o iau la vale pe tenul meu.
In ceea ce priveste promisiunile de pe produs nu am reusit sa-mi dau seama daca imi ilumineaza tenul,imi vindeca acneea sau imi dispar ridurile.
Ce pot sa spun este ca pentru mine acoperirea este mai mult decat buna,acopera porii dilatati destul de bine,iar iritatii nu-mi apar in general de la produse chiar daca am tenul sensibil asa ca nu ma pot pronunta nici in aceasta privinta.
Alt lucru care imi place la Perfect Cover este lipsa tentei de gri specifica cremelor BB,si faptul ca pe ten nu oxideaza,nu-si schimba culoarea ci doar se adapteaza bine tenului.

Nota 9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu